2015. március 11.

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc édesség


Nagy örömömre szolgál, hogy én is csatlakozhattam a {Vigyázz! Kész! Posztolj!} csapatához - ezúton is köszönöm Szilvinek a lehetőséget :] 

A mostani témánk a kedvenc édességünk - számomra ez külön öröm, mert (ha az oldalsávban lévő képről eddig nem fordult meg senki fejében sem) akkor elárulom magamról a hatalmas titkot, hogy nagyon nagyon nagyon édesszájú vagyok. 
Nem múlhat el családi ebéd édesség nélkül, mert olyankor azt érezzük (igen, kollektíve egész családként), hogy nincsen befejezve az étkezés.

Lisszabon - a helyi specialitás


Alapvetően a kedvenc édességeimben az alábbi hozzávalók közül egy biztosan megtalálható: csokoládé, karamella, mascarpone. Nagyon szeretem a lágy és krémes, erős kávés tiramisut, a magas kakaótartalmú csokoládéból készült browniet friss tejszínhabbal, és a LaDeliziás sós-karamellás macaront.
étcsoki mousse


Körülbelül egy éve, az egyik kollégám ötletelni hívott, hogy hova vigye az anyósát egyik délután. Náluk bevett szokás, hogy eljárnak néha anyóspajtással ketten és együtt töltenek egy kevéske időt. Kapásból felsoroltam öt cukrászdát, ahol "Jajj Istenem belepusztulsz annyira finom ott minden!", majd hatodiknak bedobtam az Állakertet ;]

ez egy csokis-vaníliás-piskotás-karamellás orgazmus volt

francia ekler Provanceban

Provance




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!