2016. augusztus 30.

Szelencefélsiker - A januári Ignite koncert

Szelencefélsiker – A jnauári Ignite koncert
Januárban ismét hazánkba látogatott Téglás Zoli és a zenekara, az Ignite. Igen, tudom, nos valóban le vagyok maradva egy kicsit a bejegyzésekkel, de a januári Ignite mellett (sem) szerettem volna szó nélkül elmenni.
Mióta tavaly az A38-on láttam az Ignite-ot, szinte remegtem a vágytól, hogy újra színpadon láthassam őket. Az A38-as buli annyira leírhatatlanul jó volt, hogy ott akkor és azonnal újra látni akartam őket – az új bulira azonban majdnem egy évet kellett várnom.
Ha kíváncsi vagy, tetszett-e az idei Ignite, és várom-e a következő bulit, nyisd ki a mai Szelencét!


Nem szép dolog, de leírom a bejegyzés elején: imádtam az idei koncertet, és alig várom a következő Ignite bulit!
Idén egy kedves barátommal, volt csoporttársammal Ildikóval vágtunk neki a Barbra Negrának – szegény megtanulhatná már, hogy nem okos ötlet rám bízni az útvonaltervezést… Kis kerülő után megleltük a koncerthelyszínt, és kezdetét is  vette az ereszd el a hajamat, pontosabban kezdetét vehette volna, de Ildikó aznap egy igen fájdalmas gyökérkezelésen partizott a délelőtt folyamán, ezért már annak is örültünk, hogy egyáltalán eljutottunk a koncertre. Mindezek fényében nagy bátorságra vall, hogy a teremben mégsem álltunk meg az első sorig, és az egyik legjobb helyről, a színpad bal széléről, első sorból buliztuk végig az estét.
Az Ignite ezen az estén is egy erős, gitártépős koncertet adott, Téglás Zoli igazi energiabomba a színpadon – ha rákötnének egy dinamót arra a pasira, egy évig simán ellátná árammal az egész országot éjjel-nappal. Bár a koncert lemezbemutatónak volt meghirdetve, szerencsére a régi, klasszikus Ignite dalok is előkelő helyet kaptak a műsorban – fantasztikus élmény volt több száz emberrel együtt énekelni (ordítani) a kedvenc Ignite dalaimat.
Ha van valami, amit bánok a koncerttel kapcsolatban az az hogy, bár idén is két bulit adtak, én csak az egyikre vettem jegyet...

A koncert végén Zoliék dedikáltak is – mindent, nem csak a helyszínen vásárolt CD-ket és egyéb relikviákat, sok fiú és lány ment haza Téglás Zoli autogrammal a teste valamelyik pontján – bár itt Zoli mindig hozzátette, hogy „Kérlek, csak ne tetováltasd magadra!”
Mi végül a belépőjegyünkre kértük az autogramot, illetve sikerült egy közös képet is lőnünk Zolival, sőt, még egy puszit is kaptam... ;]
Mindezek fényében gondolom nem meglepő, hogy alig várom a következő Ignite bulit!


Szeretitek az Igniteot? Van olyan együttes, aminek a koncertjét semmi pénzért ki nem hagynátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!