2014. december 26.

#7 - az első nyafi a blogon

Az én drága, szeretett, imádott, állandóan babusgatott Elzám úgy döntött, hogy sztrájkba kezd - nem világít, nem kapcsol be, nem indul újra, magyarul nem csinál semmit.
A szervizzel  beszéltem még az ünnepek előtt, egyetlen tanácsot kaptam, próbáljak meg szoftvert frissíteni rajta. Hosszú órákig rágtam apa fülét még bele nem kezdtünk a hiperbonyolult műveletbe, azonban úgy néz ki Elzát elérte a depis tini korszak, mert a számítógéppel sem hajlandó kommunikálni. Egyikük sem ismeri fel a másikat. Talán amnézia.

Mindenesetre most itt ülök, tengernyi idővel (helló szabadság, nagyon szeretlek, tegnap például egész nap pizsamában meresztettem a seggemet és nagggyon jól esett!), e-book olvasó nélkül.

Köszi Sors, én is téged!

1 megjegyzés:

  1. Megoldás: ma este átjössz hozzám, és eszedbe sem fog jutni az olvasód. ;)
    (Vagy hozod magaddal, hátha okos, ügyes férfiak meg tudják gyógyítani, na?)

    VálaszTörlés

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!