2015. március 19.

#21

Mélypont - Fénypont

MÉLYPONT: elaludtam a reggeli órámat. Megint.

FÉNYPONT: a barátaim. Akik velem vannak; akik felhívnak; akik üzenetet írnak; akik segítenek;

akik elvisznek a Praktikerbe; akik több ezer kilométerről is fogják a kezem; akik jóízűen megeszik a

mákos gubát amit készítettem; akiket bármikor felhívhatok; akik megabajgatnak amikor kiderül, 

hogy a vízálló smink nem könnyálló; akik átjönnek megszeretgetni a friss térd műtött anyukámat; 

akik cuki állatokról küldenek képet; akik hangosan röhögnek a bénázásomon aztán biztosítanak róla, 

hogy szeretnek; akik a maguk módján segítenek; akik érdeklődnek; akik annyit írnak/mondanak 

"gondolok rátok"; akik megkérdezik tudnak-e segíteni; akik ugyanolyan kritikusak mint én; akik 

ugyanúgy szeretnek, mint én; akik hasonlóan élnek, mint én; akik ugyanolyan idióták, mint én; akik 

egyáltalán nem olyanok, mint én; akik annyit írnak "eszembe jutottál ma, de már nem tudom miért". 

És így tovább és tovább. 

Nagyon nagyon nagyon hálás vagyok értetek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!