2015. április 2.

#24

Mélypont-Fénypont


MÉLYPONT: lakásfelújítás van a házban, voltak percek, amikor azt sem tudtam hirtelen megmondani, honnan jön a zaj. Fúr, farag, eldob, falat bont, és mondta az a néhány kalapács és fúró nem is az alsó szomszédnál dajdajozna, hanem a fejemben.



FÉNYPONT: voltam ma manikűr kűrön, ahol Kata csodálatos csini-Minnie körmöket varázsolt nekem. Imádom :] Nem merem azt állítani, hogy az utcán nem mentem neki véletlenül egy-egy embernek, miközben nézegettem az alkotást.



A másik szuper hír az, hogy megérkeztek a makró előtét lencsék Lenkéhez, a Nikonomhoz. Öröm, boldogság, vadkörtén vigyorgás, igen, hatost dobtam! A délután egy része azzal telt, hogy sorban próbálgattam a lencséket, és édesanyám orchideáit fotóztam hosszú órákon keresztül. Először a +1-es, majd a +2-es, utána a +4-es, végül a +10-es lencsével. 
Régen kezdtem fotózni, és bár időről időre hanyagolom Lenkét, amikor a kezembe veszem, kicsit szebb lesz a világ. Mintha megszűnne a világ - nem hallok, nem érdekel semmi a külvilágból azon kívül, amit éppen fényképezek. Így volt ez délután is, csak Lenke, néhány orchidea, az ablak, és én. 

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!