2015. december 17.

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Gondolkodtam, mit is adhatnék Neked, avagy a nagy {VKP!} Karácsonyi különkiadás



Rendhagyó {VKP!} a mai. Nagyjából egy hónappal ezelőtt pattant ki {VKP!} anyánk, Szilvi fejéből az ötlet, hogy rendezzünk közös karácsonyt a {Vigyázz! Kész! Posztolj!} csapattal. A részvétel nem volt kötelező, aki szeretett volna jelentkezni jelentkezett, és izgatottan várta hogy Szilvi, és a random.org kivel sorsolja össze az ajándékozásra.


Én Niconak, a http://nicos-stardust.blogspot.hu/ blog írójának voltam az Angyalkája.
Első és legfontosabb lépésként megnyitottam Nico blogját, mert szégyen szemre eddig elkerülte a figyelmemet. Nagy szerencsémre találtam nála egy e-bayes kívánságlistát, ahol említett egy fülbevalót – ez rögtön bele is került az addig még csak képzeletbeli karácsonyi meglepi dobozkába. A blogot, és bemutatkozást böngészve rögtön szemet szúrt, hogy van egy közös hobbink, mégpedig a fényképezés.
Ebből a fényképszeretetből kiindulva választottam Niconak egy objektív formájú termoszt, ami használható perselyként, vagy mütyürtartóként is. Az objektív termoszt a netről rendeltem, és cidriztem ám rendesen, hogy időben megérkezzen az ajándék. Szerencsémre a posta, az Univerzum, és a csillagok is úgy akarták, hogy Nicohoz kerüljön ez az ajándék.
A –már nem képzeletbeli dobozkába- csempésztem még egy doboz ízesített zöld teát, és egy tábla csokoládét is.

Én Dóritól, a http://kamicity.webslide.hu/ blog írójától kaptam meglepetést. Egy fárasztó munkanap után repesett a szívem, amikor megláttam az ágyon a csomagot.
A borítékban minden egyesével volt becsomagolva – igazi öröm ez olyannak, aki kifejezetten szeret bontogatni :] A csomag egy doboz ízletes csokoládés kekszet, egy mini Mikulást (aki azóta az adventi koszorúnkat díszíti), és egy süti alakú noteszt rejtett. Természetesen nem maradhatott az ajándék üzenet nélkül sem, amelyben Dóri kellemes ünnepeket és további sok sikert kívánt a Szelencéhez.
(Képekkel később szolgálok, ígérem!)


Remek kezdeményezésnek tartom a {VKP!} karácsonyt, és hálával tartozom Pillecukor Szilvinek, amiért összehozta, levezényelte az idei ajándékozást. Köszönöm Szilvi, remélem minden körmöd megmaradt! ;]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!