2016. január 31.

Szelencegondolat - melyik gonosz manó lopja az időmet?

Szelencegondolat


A decemberrel, és a januárral kapcsolatban kicsit úgy érzem magam, mint József Attila a maga harminckét évével – „harminckét évem elszelelt…”. Rohantam ide, rohantam oda, dolgoztam, utaztam, Szelencefélsikereztem, szerettem, kacagtam, sírtam, dolgoztam, csomagoltam, dolgoztam, koncerteztem, dolgoztam, színházaztam, és mindeközben valami, a lényem egy része háttérbe szorult – igen, a Szelence.



Ha lett volna időm, akkor meséltem volna Nektek Salzburgról és Linzről, Peti barátom csodálatos app-sikeréről (coming soon…!), az „ennek eszmei értéke van, remélem örülni fogsz neki!” szülinapi ajándékról, arról, hogy mennyire jó érzés volt a barátnőm kislányát a kezemben tartani és ringatni,  az 1100. Dzsungel könyvéről, az Ignite koncertről (én lettem a lány, akit Téglás Zoli lecuppantott), letett hátizsákokról, elajándékozott tárgyakról, az új csodálatos Panka karkötőmről, az imádott Pupa rúzsomról, a csodálatos jóga órákról, a lélegzetelállító Yamuna pigmentekről, nagy felfedezésekről, és pattogó boldogságbuborékokról, családról, barátokról, kérdésekről, válaszokról, Marci oroszországi ösztöndíjáról, egy kedves kávézóról, hogy a Kassákon lévő Soup Cultureben már pontosan tudják hogy iszom a kávét, hogy első sorból buliztuk végig a januári Ignite koncertet, hogy anyukám úgy választ utazást, hogy abból Szelencesiker legyen, és így tovább.

Mesélni fogok. Mesélek.

De a legfontosabb, amit gyakrabban kellene mondanom: köszönöm, hogy vagytok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!