2016. március 24.

Szelencekérdezzfelelek - 4 dolog,amit használok

Lassan, de biztosan haladunk a kihívással. Képernyőre kerültek titkok, szeretem és nem szeretem dolgok, sminktermékek, kívánságok, tippek, most négy olyan dologról fogok írni, amit használok.




  • Kérem, köszönöm
Micsoda varázsszavak ezek kérem szépen, és bízzatok bennem, ez a két szócska kapukat képes nyitni.

  • Elza, az e-book olvasó
Két évvel ezelőtt, a születésnapomra kaptam Elzát, az e-book olvasót - azóta elválaszthatatlan barátom, társam lett ez a kis kütyü. Törekszem arra, hogy sokat olvassak, és mivel olykor-olykor megesik, hogy egyszerre több könyvet is forgatok, a kis súlya miatt nagyon praktikus.
Akit érdekel, hogy aktuálisan mit olvasok, itt megtalálja a moly profilomat.


  • Fényképezőgép, és makró előtét lencsék
Régimódi lány vagyok a technikai kütyük terén - ez azt jelenti, hogy az eszközöket szeretem a funkciójuknak megfelelően használni, tehát hiába lehet a telefonommal fényképezni, mégis ritkán jut eszembe, hogy "jéé, lehet vele fényképezi!" Éppen ezért, ha megyek valahova, ahol feltehetően fényképezni fogok -és fogok-, akkor fényképezőgépet viszek magammal, hiába lehetséges a fotózás a telefonommal.
Mióta megrendeltem a makró előtét lencséket, le sem lehet robbantani őket az objektívemről. Szeretem, használom, kísérletezgetek velük - ez az, amit igazán élvezek a fényképezésben, a kísérletezést. 

  • Bankkártya
Nincs mit tagadni, én a bankkártyás lány vagyok, ahol csak lehet, kártyával fizetek. Sokak szerint a kártyás fizetés rosszabb, mint a készpénzes, mert „az csak ez plasztik kártya”, nem is látod mennyit költesz. Lehet, hogy ebben van valami, viszont a kártyás fizetésnél nem aggódom, hogy hamis pénzt kapok vissza, többet/kevesebbet adnak vissza az üzletben. Szeretem a bankkártyát, slusszpassz.

Mi az a négy dolog, amit használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!