2017. december 31.

Szelencegondolat || Hello!

Egyszer egy kedves ismerősöm azt mondta nekem, ha hosszú ideig nem beszélsz senkivel, de mégis felvennéd vele a kapcsolatot, akkor kezdd egy hello-val. A többi majd jön utána. Szóval, hello!

Hello!
Hosszú –végtelenül hosszú- hónapok óta nem jártam erre, és a Szelencét vastag porréteg fedi. Bár az év utolsó napján nem szabad seperni (hiszen kiseperjük a szerencsét!), én mégis szeretném újra megtalálni a Szelencét a porréteg alatt.

Az előző rész tartalmából
Valahol ott hagytam abba, hogy Málta nagyon szuper volt, az Akvárium is nagyon szuper volt, és a sikeres KRESZ vizsga után belevágtam a vezetésbe. (Elnézést, hogy nem szóltam előre, de biztosítok mindenkit, a gyakorlati óráim során senkinek nem esett bántódása.) A gyakorlati vezetés órákról egy külön bejegyzésben fogok majd mesélni, 2018-ban J Ahogyan várható a bejegyzés a kalandos FEZEN fesztiválunk egyetlen napjáról; egy-két koncertről; néhány könyvről (hello 2018-as könyves lista!); a határidőnaplófiaskóról; Barcelonáról; és még millió, millió minden másról.
Az írás nélkül töltött hónapok során rájöttem, hogy a 101-1001 listával túlságosan egy Szelencébe zártam ezt a blogot. Szerettem a listát, azonban minél többször olvastam el, annál több olyan pontot találtam rajta, ami már érvényét vesztette, vagy egyszerűen már nem éreztem szükségét annak, hogy kipipáljam az adott pontot. Úgy gondolom, itt az ideje aktualizálni a listámat – néhány régi pontot elhagyni, néhány újat felírni. Addig is, ameddig az új lista megszületik, nézzük meg, mi van a régi Szelencében!

Hello! Üdv újra a Szelencén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!