2016. november 1.

Szelencepolc - Az őszi könyves lista

Ahogyan azt már az őszi Szelencetervekben is említettem, készítettem egy őszi olvasmánylistát. Apró csalás, hogy a listán a Harry Potter hét kötete szerepel, amiből ötöt már el is olvastam, viszont a listáknál csak egy dolgot szeretek jobban, kipipálni a tételeket a listámon :)  
Ha kíváncsiak vagytok, milyen könyvek kerültek az „őszi” listámra, nyissátok ki a mai Szelencét.



1.      J. K. Rowling: Harry Potter sorozata
Olvasom, és ismét gyerek vagyok. Boldog, vigyorgó gyerek, aki még mindig várja a Roxfortos levelét!

2.      Kepes András: Világkép
Nálam Kepes András az alfa és az omega, erről mindenképpen írok majd bővebben!

3.      Gerlóczy Márton: Elvonókúra
Az ősz kezdetén került a könyvesboltok polcaira az új Gerlóczy regény, és szégyellem, de eddig még nem volt lehetőségem elolvasni annak ellenére, hogy nagyon szeretem Gerlóczy írásait, a stílusa igazán közel áll hozzám.

4.      Gerlóczy Márton: Létra
Pöti kis csalás, a Létrát olvastam nem sokkal a megjelenése után. Az ok, amiért felkerült az őszi könyvlistára az, hogy az Olvasás éjszakáján Karafiáth Orsolya a Létrához hasonlította az Elvonókúrát – kíváncsi vagyok nekem mennyire lesz hasonló a két könyv.

5.      Jessica Sorensen: Ella és Micha titka
Az ötödik könyvnek nincsen igazi apropója, időről időre kell olyat is olvasnom, ahol már az ötödik oldalon kitalálom a cselekményt.


Van könyves listátok? Milyen könyvek szerepelnek rajta?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!