2016. december 1.

Szelencesiker - Az idei adventi naptárunk


Sokszor emlegetjük, hogy a december az év legvarázslatosabb hónapja. Talán a hideg, talán a pislákoló mécsesek, talán a fűszeres mézeskalács illata miatt keressük ezekben a napokban a csodákat. Az apróságokat, amelyek lehet, hogy ott lennének novemberben is, vagy éppen áprilisban, mi mégis decemberhez, a fényekhez, a forralt borhoz, a fenyőillathoz, a ropogós papírba bújtatott apró szeretetmegnyilvánulásokhoz kötjük a csodákat.
Nálunk hagyomány, hogy Adventi naptárat készítünk (na jó, általában édesanyám készít nekünk naptárat), ám tavaly előtt az első Szelencés évben én is megpróbálkoztam a naptár készítésével. A tavalyi időhiány miatt elmaradt, idén azonban újult erővel vetettem bele magam a házibarkácsba.
Ha kíváncsi vagy milyen volt a tavaly előtti naptár, kattints ide, ha érdekel mit hoztam össze az idén, nyisd ki a mai Szelencét!


Bevallom, az ötletet egy barátom extracuki barátnőjétől kölcsönöztem – ő fehér papírra írta a napi programot, és egy szalaggal erősítette a falra.
Én egy hajszállal továbbgondoltam a fehér papíros megoldást, ezért karácsony piros, karácsony zöld és fehér kartont vásároltam, amiből 10x10 cm-s kockákat vágtam ki, amire eltérő színű kartonháromszögből háztetőt ragasztottam. A házikók hátára különböző közös programok, illetve apró ajándékok kerültek.




Felhasznált anyagok
  • Piros, zöld, fehér karton
  • Vonalzó
  • Olló
  • Ragasztó
  • Színes filc

Kíváncsian várom, hogy a szülők mit fognak szólni az idei meglepetésnaptárhoz :]


Ti készítettetek adventi naptárat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!