2017. június 8.

Szelencetervek || Helló május!



A májusi Szelenceterveket igyekeztem nagyon nagyon szűkre szabni. A test-lélek-szellem témakörbe csupa egyszerű teendő, vágy, és álom került, hogy ne egy végeláthatatlan checklistnek tűnjön az egész. Nos, a háromból mondjuk úgy, hogy másfelet sikerült kipipálni, nézzük csak meg közelebbről, hogy miért is?
Test kategóriában a brownie és a kávé indult kézen fogva a pipáért. Gondolom nem lepek meg senki azzal, hogy ezt a listapontot sikerült maradéktalanul kipipálnom. A brownie sajnos nem lett olyan finom, ahogyan azt megszoktam (másik receptből dolgoztam), de az édesség utáni vágyamat csillapította, és valójában ez volt a cél. A kávé pedig… Nos, kávét főzni mindig is tudtam.
Lélek kategóriában csendre és nyugalomra áhítoztam. A lelkem mélyén abban reménykedtem, hogyha vége lesz a tavaszi félévnek, akkor egy csapásra annyi szabadidő szakad majd rám, amivel nem fogok tudni mit kezdeni. Tévedtem! Bár a tavaszi félévnek vége, az élet nem állt meg, sőt, még erőteljesebben dübörög, mint valaha.
Szellem kategóriában Irvin D. Yalom: A terápia ajándéka volt kitűzve, el is kezdtem olvasni, de nem. Valahogy a szervezetem, a szellemem és az agyam nem kívánta ezt a könyvet. Később majd újra neki fogok ugrani, de egyelőre újra a könyvespolcomon csücsül.

Nektek hogy telt a májusotok? Mi volt a legjobb dolog, ami történt veletek a hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!