2015. november 4.

#65 {Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Blogolótársam mondd, akarsz-e lenni?



Ezer csillió évvel, no meg három dinoszaurusszal ezelőtt írtam utoljára {VKP!}-s bejegyzést, pedig az elején megfogadtam, hogy én aztán ki nem hagyok egyet sem…!
Szerencsére {VKP!} anyánk Szilvi rendületlenül küldte a témákat és a titkos kódokat e-mailben, így hosszú idő után ma végre én is erősítem a csapatot.
Térjünk hát rá az aktuális témánkra, a társszerkesztő kérdésre – kit választanánk a blogunkhoz író, szerkesztőpajtásnak?
Ha kíváncsiak vagytok a gondolataimra a társszerkesztőről, és érdekel titeket, kit választanék magam mellé, ne habozzatok a kattintással!

Szerintem a blogolás – legalábbis az a fajta blogolás amit én csinálok, magányos műfaj. Nyilván más felől fújna a szél, ha nem a Szelencéről beszélnénk, hanem egy képzeletbeli Szelenceújság online felületéről – amennyiben ez lenne a helyzet, úgy örömmel venném a társszerkesztők segítségét.

A Szelencekencét Krémesen szép az élet Odilra bíznám. Nagyon ügyesen és szépen sminkel, remek fényképeket készít, és sok bennünk a hasonlóság: mindketten csak olyant írunk le, ami mellé 100%-ban oda tudunk állni – az elképzelt szerkesztőségemben pedig csak ilyen embereket alkalmaznék.
A Szelencepolc egyértelműen Kelly és Lupi reszortja lenne, a kellylupiolvas.com bloggerei. Lenyűgöző a könyvekhez való hozzáállásuk, és az is, hogy milyen tempóban olvasnak.
Panka lenne a Szelencegondolat háziasszonya, mert a csodás ékszerei mellé mindig odatűz egy-egy olyan gondolatot, amire csak és kizárólag bólogatni tudok.
Szelencegondolat rovatunkhoz Habfürdőblog Rékánál megfelelőbb személyt el sem tudnék képzelni. Réka a maga könnyed bájosságával üde színfolt lenne a szerkesztőségben.
A grafikát nem bíznám senki másra, csak a legkedvesebb kedves grafikusomra Mayer Tamásra, aki {VKP!} Élet és pillecukor Szilvivel szuper csapatot alkotna.

Mi a helyzet azokkal a rovatokkal, amelyek kimaradtak? Gazdátlan marad a Szelencevászon, és a Szelenceutazás…? Inkább azt mondanám, nyitott lenne – egy igazán jó szerkesztőségben mindig van lehetőség arra, hogy kipróbáld magad valami másban is… ;]

Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre!

Szerintetek a blogolás magányos műfaj?


4 megjegyzés:

  1. Olyan jót mosolyogtam ezen a bejegyzésen (Anyánk, Szilvi :D még sosem hívtak így :D) és közben nagyokat bólogattam is :D Szerintem tökéletesen eltaláltad a társszerkesztőidet, bár nagyon meglepődtem, amikor saját magamat is felfedeztem a listádon :) nagyon megtisztelő, hogy rám gondoltál ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs ebben semmi meglepő, nagyon sok blogos beállítást lestem ám el a blogodon lévő tutorialokból :]

      Törlés
  2. Jaj nagyon aranyos vagy! Köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!