2015. október 4.

#54 Szelencekedvenc

A szemfülesebb olvasók bizonyára észrevették, hogy kimaradt az augusztusi Szelencekedvenc bejegyzés. Nos, az úgy volt, hogy mire egyet pislantottam szeptember lett, mire kettőt pislantottam addigra pedig csípős hideggel kopogtatott az ajtómon október úr.
Most a millió nyalipapírra firkált Szelencekedvenceket szeretném megosztani veletek - előre jelzem, hogy igazán vegyes a felhozatal.

Enjoy!




Édesanyám augusztusban ünnepelte a születésnapját, a jeles alkalomra pedig mi mást kaphatott volna, mint egy aprócska ékszert,egy Sagrada Familia Pandora mütyürt a karkötőjére. Tudtam, hogy mennyire szeretné, ezért amikor megláttam a nyári kiárusításra ítélt darabok között a honlapon, gyorsan villamosra pattantam, és megvásároltam - nem számítottam azonban arra, hogy édesanyám jobban vágyik erre az apró mütyürre, mint Gollam a "Drágaszááágra". Nyilván elkövetett mindent, hogy övé lehessen a kiszemelt darab, jártuk sorra a Pandora üzleteket, ahol én kézzel-lábbal próbáltam anyu háta mögül jelezni az eladó lányoknak, hogy nemnincsnemadoknemeladó.

Ezúton is köszönöm szépen, hogy hónapokig falaztak nekem!
Kedvenc tehát anyu mosolya amikor meglátta az ékszert, a szuperfigyelmes Pandorás lányok, és a Sagrada Familia mütyür.




A nyár elején valami megmagyarázhatatlan oknál fogva, mindazok ellenére, hogy inkább prózás mintsem lírás vagyok, teljesen szerelembe estem a slam poetryvel. Erről azonban a piszkozatok között már félkészen hever egy bejegyzés, majd ott megbeszéljük ;]

Kedvenc tehát a slam poetry, Hlinyánszky Domonkos, és Gábor Tamás Indiana.



A slam poetry mellett a szeptemberi olvasnivalóm Jodi Picoult Tizenkilenc perc című regénye volt. Meg kell mondanom, egyáltalán nem hasonlított azokra a könyvekre, amiket eddig olvastam az írónőtől, sőt, kifejezetten nyomasztó volt. Hamarosan érkezik egy összeszedettebb, átgondoltabb Szelencepolc a könyvről.
Kedvenc tehát: Jodi Picoult, és a könyvei.  








Anyuék néhány héttel ezelőtt zsákmányoltak egy panini sütőt, és ha eddig nem gondoltátok volna, a) a panini sütő a világ legkirályabb háztartási gépe b) a panini igenis sokoldalú háztartási gép. Esküszöm, ha lehetne, még a reggeli-déli-esti kávémat is ezzel a kis aranyos géppel készíteném. 

Ha már az ételeknél tartok, feltétlenül meg kell említenem a Soup Culture bazsalikomos málnakrémlevesét, és a Római parton lévő Leander terasz kézműves hamburgerét, illetve rozé fröccsét. Nagy szerencsémre mindből volt részen párszor a nyáron :] 

Ennyi étel után könnyedebb vizekre eveznék, és folytatnám a kéthavi kedvencek felsorolását. Aki beszélgetett már velem szépségápolásról, az pontosan tudja, hogy nagyon nagyon, ismétlem nagyon hűséges vagyok a fodrászomhoz és a kozmetikusomhoz, szeptemberben azonban manikűröst váltottam. Lucával kölyökkorunk óta ismerjük egymást, a Facebook oldalra feltöltött munkáit böngészve pedig megszólalt a hangocska a fejemben, hogy bizony nekem hozzá kell mennem legközelebb. Nos, hogy mi lett az eredménye? Francia gél lakk, kalocsai díszítéssel a gyűrűsujjamon. IMÁDTAM. 





Szándékosan a végére hagytam a legkedvencebb kedvencemet szeptemberről. 
Májusban volt három éve, hogy a munkahelyemen dolgozom, igaz, eddig diákként boldogítottam az irodában mindenkit. Szeptember 4-e óta azonban főállásban az irodában dolgozom. Miből lesz a cserebogár... :]












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!