2017. június 30.

Szelencefény || Felhőkről, esőről, otthon hagyott esernyőkről


Amikor tegnap reggel kiléptem a kapun, mèg egy felhő sem volt az ègen. Mire a buszmegállóig értem, már csöpögött.  Nyilván nem volt nálam se ernyő, se esőkabi, se egy kardigán. Arra gondoltam, mire beérek az irodába, úgyis eláll az eső, talán előbb is.
Nos, amikor leszálltam, szinte dézsából öntötték, fújt a szél, és hihetetlen hideg eső esett.  Akkor beugrott egy klip, amit évekkel ezelőtt láttam, és a villamosra  várva az futott át az agyamon, hogy mennyire szuper lenne, ha valaki fölém tartaná az esernyőjét  - bár akkor már teljesen mindegy volt, csöpögött belőlem a víz olyan helyekről is, ahonnan nem nagyon akartam, hogy csöpögjön belőlem a víz...
És akkor, na akkor leszólított egy ötven pluszos, tetovált, kopasz, valószìnűleg munkába igyekvő úr, és a következőt mondta: "Aranyos, tartsam maga fölé az ernyőt?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Szelencenyitogató!

Köszönöm, hogy időt szántál rám, és megosztottad velem a véleményedet!